ponnytime

Alla inlägg under juni 2012

Av Kajsa Olsson - 25 juni 2012 10:39

Mobil blogg idag så detta kommer bli dålig update today...det är ridning idag vi rider nog i ridhuset.....Dressyr vet jag att det blir:-) Hinner kanske blogga lite från datorn idag...inte säker det bror ju på hur länge vi rider...och så <3 Försöker lägga upp bilder på ridningen .....Senare i kväll...Puss, Brb!:)<3

Av Kajsa Olsson - 24 juni 2012 22:38

Så det blir ett kort inlägg...har spelat the sims hela kvällen sen jag kom hem från Clara.. Hoppas Clara o jag kan vara nån mer dag denna veckan...<3:-) ska zzzzova<3 nu natti natti<3

Av Kajsa Olsson - 24 juni 2012 19:47

från Clara nu...Så kul det var att träffa henne och se tuffe och hennes 2 hundar! Men jag ska äta puss Brb!<3

Av Kajsa Olsson - 24 juni 2012 10:44

Snart till Clara, längtar tills jag kommer dit! Kommer krama Clara och aldrig släppa taget!<3 ;) Kommer bilder från dagen ikväll så håll utkick....:) Älskar dig verkligen Clara! <3 :) Nu måste jag kolla fb och lyssna music är beroende?!;) Kommentera gärna...   Älskar dig *****!<3 My Bby!<3 Ses! Brb....:) Slänger upp en bild på mig! Outfit: Vitt linne från  Loggo, Svarta jeans från H&M , och ett smycke från Glitter, Svarta Converse och en skinn jacka vet inte var jag har köpt dom?!:) Haj då!...  

Av Kajsa Olsson - 24 juni 2012 09:55

Äntligen 30 besökare! Tack ni som läst jag Älskar ER!<3 Komentera gärna vad ni tkr!<3

Av Kajsa Olsson - 24 juni 2012 09:51

Ja presic j*vligt go morgon! Nu är jag sjukt taggad åker snart till Clara ska bara äta frukost! Igår hade jag 25 besökare bra men ni kan bättre! :)   

Av Kajsa Olsson - 23 juni 2012 22:05

In my heart!<3 Love u bby! Du finns alltid där du & Jag det är en självklarhet! Inget och då menar jag inget kan skilja oss åt...<3 Vi du och jag ska kämpa mot toppen och faller vi på vägen så klätrar vi tillsammans upp till toppen där vi hör hemma...Du är speciell och ordet Bästis är ett starkt ord men du förtjänar det..!<3 Vi igen annan kommer någonsinn kunna påverka min tanke och sättet jag ser på dig! Jag ser på dig från mitt perspektiv och inte från någon annans! Om nån kallar dig Fjorre, skit unge elr vad fan dom nu vill stå där och ljuga om så har jag en egen uppfatining och det är bara du och jag som ska veta det inte någon annan..!<3 Alla har sina svageheter ALLA ...Vi brudar kan stå och snacka skit om den som räddade livet på mig när jag gick i 3:an tex ....Vi kan stå och kalla nån som är grov FET! Vi är sjuka och har vi inte vett till att förstå att vi gör fel så får vi fan ta och skärpa till oss ta och titta dig i speglen kanske du inser vem du är inerst inne kanske personen som ALLA Älskar inte det som dom går och kallar bitch hora osv! Stå upp och visa vem du är men gör det på ett sätt som gör att alla kan göra det bästa av saken jag ber er tänk på vad ni säger....!<3

Av Kajsa Olsson - 23 juni 2012 19:44

Älskar det! Hur jag ser ut är viktigt för mig om jag så är i skolan hemma i stallet eller någon annan stans!<3 Vill se bra ut!<3 Men på killar kollar jag nog mest på insidan...killar som behandlar mina vänner, Clara ;) Eller mig illa kan fan bara glömma mig...Behandla mig och mina vänner med respekt inte som en säck sopor!<333 Så kanske du har en chans!<333 Love er friends?!<3   

Presentation


Kajsa Olsson!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards